WoOoOoOoOo

Idag har varit en dag av i princip ingenting. Stall på förmiddagen, ridit, druckit för mycket kaffe, läst ut Tom Daleys bok som kom igår, tittat på 2007s BFQOTY nöörd, varit ledsen, QI, letat fint schabrak att shoppa, ridit, ätit makaroner, QI, lekt med Rolf, BFQOTY, varit ledsen, Dallas, QI, popcorn, varit ledsen. Ledsen för att "min" häst aldrig kommer att bli min. Tänker på henne varje dag, jag skojar inte. Och att veta att jag aldrig kommer ha möjlighet att köpa henne gör ont i hjärtat, och ja, jag har hjärtesorg på grund av en häst.
 
Postat av: Malin

Asså vovven är ju det sötaste jag har sett!

Svar: han är beeeeezt :)

2012-08-23, 05:47:21 - URL: http://tjugosjundeoktober.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: