Asså

Idag har jag varit i stan med världens bästa Annso och Josefin. Vi åt lunch på Eastern Palacesåjävlagottjagdörjaggjordenästandetförjagåtförmycket och ja, handlade lite. Köpte höstskor, kände att det är bra att vara förberedd och jag är alldeles kär i dem :') Och lite annat, bl.a. det grymma linnet. Och nytt schampo och balsam från Aussie som jag ska prova, har suktat efter det länge! Men jag hittade ingen svart skinnjacka så ska försöka ta mig in på torsdag igen. Och hittade en ärmlös blus som jag inte köpte idag men är väldigt sugen på.

OCH BANDIT SPELADE FOR BALTIMORE IDAG NÄR VI VAR PÅ VÄG HEM OCH JAG GRINADE NÄSTAN ÅÅÅH DEN ÄR SÅ BRA!! Jag har lyssnat på den i en vecka redan men ååååh älskar Bandit/Sheriffen :'''') Bästa All Time Low ♥
 
Sen när jag kom hem åt jag korv med bröd ♥ och fixade klart i stallet. Hann inte rida, då det var australiensare hos farmor som vi var tvungna att hälsa på så då blev det fika där :)
 
Imorgon har jag stallet på morgonen och förmiddagen, sen ska jag jobba kväll. Ska försöka åka på Kupan innan där dom har tiokronorsrea. Lyckas alltid fynda, haha.
 
Det var mitt liv, hej då0.
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: