HÄJJHÄJJ

Sitter och degar i myssoffan i min lilla stuga. Har flyttat söderut för jobb! Tillbringar dagarna på Stall JG och rider fina hästar, och tillbringar kvällarna i mysstugan. Så ni som har vägarna förbi Sunne, säg till så bjuder jag på gofika och/eller boende.

Hörde precis premiären av YMAS nya Loverboy, ååh loved it! Älskade pojkar, ni gör mig aldrig besviken. Om tjugo minuter börjar bästa filmen på sexan, så ska slänga ihop lite tacos innan det så jag kan chilla sen. Sen må jag nog duscha, diska och sortera lite tvätt. Om jag orkar.. Hårt att vara en arbetande kvinna, åtta på morgonen till sex-sju på kvällen. Men jag älskar det!

Postat av: Linda

men förlåt då

2011-08-13, 23:39:19 - URL: http://ljacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: