Hej hopp

Cassie önskar uppdatering, och vad gör man inte för denna skönhet?

Meeenee, jag kan skriva vad jag gjort idag. :D Jag kom upp vid halv sju, tidigt för mig, jag lyckades inte snooza sönder morgonen. Jag åt marmeladmackor till frukost ♥ och drack typ första koppen kaffe hemma på en och en halv vecka. Slog på The Maine på mobilen under tiden jag borstade tänderna, sköööön.. T. This is the äääänd.

Meeenee, hade historia första timmen, USA's historia woooh, frågor och dylikt. Sedan hade vi engelska, den som skulle hålla i lektionen var borta så vi blev ivägsläppta rätt snabbt för att läsa vår bok, min var hemma looool. Inte riktigt, men helt okej det med. Rätt chill förmiddag.

Meeenee, det var as usual äcklig lunch så det blev Shell med bästa Adam. Vid 12 var det samling i aulan med info för Stockholmsresan den 16-19 november. ANYONE I STOCKHOLMO SOM VILL FIKA ELLER NÅGOT MED MIG? :D

Meeenee, vid kvart i tolv åkte jag iväg och red fin häst :) och åkte sen hem med kvart i fyra-bussen. Åt middag, makaroner ♥ och stack sen ut i stallet och red två fina hästar. Inne vid kanske kvart i åtta och nu sitter jag här, pluggar lite mycket och ska fika strax. Sen blir det dusch och sen säääängen. Yeahhh.
Postat av: Malin

Jag kände också att det var dags för en uppdatering!

Jag bor ju i sthlm, fika med mig, fika med mig! :D haha

2010-10-12, 21:36:45 - URL: http://rooftops.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: