Men lite mer.

Fem -SKULLE-
Skulle du vilja vara längre? Nej
Skulle du vilja väga mer? Nej
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon? Det beror väl helt på situationen.
Skulle du vilja ha sex med en kändis? Beror ju på vem, men ja, väldigt gärna. :)
Skulle du vilja dricka dig full nu? Nej!

Tio -KAN-
Kan du röra på öronen? Japp!
Kan du slicka dig på näsan? Icke det.
Kan du kolla i kors med ögonen? Yeahhh. Nä.
Kan dina föräldrar lita på dig? Ja
Kan du låta bli att prata på 4 timmar? När jag sover. Fast jag kan prata i sömnen, så, jag vet inte?
Kan du vara på fest utan att dricka? Ja
Kan dina vänner lita på dig? Fullkomligt
Kan du tänka dig att pierca naveln? Nej
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Beror på affär.

Femton -HAR-
Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Ja
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Ja
Har du ett syskon? Uno
Har du varit full den här månaden? Nej
Har dina föräldrar ljugit för dig? Sure
Har du redan tröttnat på dom här frågorna? Noes goes.
Har du borstat tänderna den senaste timmen? Ja! :D
Har du pussat någon som är fyra år äldre? Ja
Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? Nej
Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger? Nej
Har du ljugit på någon fråga än då? Nej

Tjugo -VEM-
Vem är din bäste vän? Sandra
Vem älskar du mest av allt? De som älskar mig
Vem vill du bli full med? Jag tycker inte om fulla människor.
Vem är den bästa artisten? All Time Low
Vem pratade du senast i telefon med? Mamma tror jag
Vem är snyggast i världen? Alex Gaskarth
Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det? Mamma
Vem är snällast i världen? Stefan
Vem är din bästa kompis? Vad är det för skillnad på vän och kompis?!
Vem vill du prata med? Någon som vill prata med mig.
Vem sov du med senast? Kissekatten
Vem vet allt om dig? Ingen
Vem kysste du senast? Loppan.
Vem kramade du senast? Loppan.
Vem kan berätta allt för dig? De som vill.
Vem kan du berätta allt för? Mig själv
Vem hatar du? Förhoppningsvis ingen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: