PUT UP OR SHUT UP

Första julklappen jag öppnade var en viss EP jag länge suktat efter, nu är min Hela Tiden Låg-samling komplett. Hittills! Kärlek på det, jag var nöjd med den julklappen och kunde ha slutat där, men som tur var fick jag faktiskt fler julklappar lyckliga jag. Bland annat fleecejacka och dunväst från Kingsland (som var i princip det enda som stod på önskelistan, tur var väl det) så jäääävla snygga. Stilig chey nu kan jag säga.

Även lite andra småsaker, bra att ha och så vidare, bästa julen hittills! Åt i princip bara lax och potatis, helt okej. <3 Godis och dricka och massa choklad och kakor och hans moster. Inte konstigt att jag fick magsjuka. Jag föråt mig dock inte, för kanske första gången woho.

Ah tänkte att ni ville veta.. Mina matvanor ni vet, hmmmmmm...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: