Måndag

Känner för att skriva om min dag, wololo. Åt rostade mackor med sylt till frukost, AWESOME, sen film på pedagogiska, Good Will Hunting. Prat på historian, sen lunch och buss in till stan, träffade Olle på bussen igen :'), där jag och Linda smällde i oss kebab. Stinker vitlök nu, haha. Sprang upp till busstorget där Mamma väntade och så åkte vi iväg och handlade serious stuff, som Clone Wars-sänglakan etc. Hoho.


Sen upp på Frösön, stannade och fikade, chokladtårta som var såhäääär god. Efter det var vi upp på Frösö Hästgård och kikade, VIP-kväll för AB KOR-medlemmar. Hon hade varken fleecetröjan eller dunvästen jag ska ha, och det var svårt att beställa det nu, så jag ska kolla runt om det finns på någon webshop istället. Hoppas att de inte är slutsålda, då blir jag ledsen i ögat!

Är lack eftersom Tumblr inte fungerar, känner mig handikappad! Chattar med saknade Stefan och går igenom Twitter. Ska gå och lägga mig snart. Imorgon ska jag upp tidigt och fodra, brukar slippa det men Mamma ville ha sovmorgon. Efter skolan åker jag in till stan igen och ska äta middag på restaurang med mina fina vänner. Stannar där så det blir tidig morgon på onsdag om jag ska hinna med någon buss! Huga.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: