Den bästa jävla kvällen i mitt jävla underbara liv

Klev upp i bra tid på morgonen, svårt eftersom vi/jag somnade kanske vid två, halv tre, braaaa Victoria. Vi fick ÄNDÅ stressigt till bussen, hur lyckas vi med det förstår jag inte.

Tog oss till Stigbergstorget, gick åt fel håll TVÅ gånger fast skivbutiken var precis vid ena torghörnet?! WOOP! Satte oss i kö, jag köpte båda skivorna, DVD:n var redan i väskan och Unplugged-skivan var lämnad hemma.





Hittade nakenbild i SWIR-fodralet som de fick signera på. Slickade lite på nederdelen av bilden också. HAHA, SKOJA. Snuskigt. Men ändå, nää... :')



Sen kom de ut! Jag var helt jävla förstörd! Stod bara och gapade och liksom, DÄR ÄR DOM, DE ÄR PÅ RIKTIGT!



De var trots allt bara människor. Alex såg rätt sliten ut, haha. Och Zack, jääävla snygging! Biff! Kramade Jack också, stoooort. ♥



Vi kunde knappt ta kort efteråt, groteskt skakis!




Sen gick vi och köade och chillade ballt.



Vi köpte nya tröjor av Vinny Vegas! Hur jävla coolt är inte det? Kanske inte så konstigt, men ballt ändå. Han är snygg!



Det var ett förband, men jag sparade mig till All Time Low, och sen kom de! Vilken jävla lycka! Älskade varje jävla sekund. Ville att det aldrig skulle ta slut! Helvete! De är så jävla underbara! De spelade The Party Scene OCH The Party Song/The Girl' A Straight-Up Hustler! :D Och Stella och Keep The Chane, You Filthy Animal, plus de vanliga. Och något medley av Circles/Sugar We're Going Down. Jasey Rae och Remembering Sunday ♥

Såg Matt flera gånger också, plus att han spelade backup på Dear Maria, han är fett jävla snygg! Sjuuukt!

Bästa kvällen i mitt liv.

 

Postat av: Cassie

dör, dör, dör, dör, dör, dör. UNDERBART!!!

2010-08-19, 15:31:28 - URL: http://caslie.blogg.se/
Postat av: Malin

sv: Nej men verkligen, de är ju verkligen så jävla awesome! :D Det kan inte bli annat än helt underbaaaaaaaaart! :D:D:D:D:D:D hahaha

2010-08-19, 16:19:07 - URL: http://rooftops.blogg.se/
Postat av: AMANDA FALK

så söta bilder, ni ser ut att haft kul :D

Hoppas du haft en fin helg och får en grym start på veckan imorgon, sov gott!

2010-08-22, 22:56:46 - URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: