HAHA

Igår kväll tittade vi på Doktor Zjivago samtidigt som jag satt med datorn i knäet och läste om Malins konsert-dröm om All Time Low. Vad tror ni jag drömde inatt? Samtidigt som det pågick en revolution kom jag in på en All Time Low-spelning där det var så trångt att folk fick sitta ovanpå varandra för att få plats. Men det var heeeelt okej, jag fick trängas med en såhäääääääär snygg kille. Fy i helvete vilken hunk det var, haha. Blond och blåögd och magrutor :] Och jag var helt extatisk eftersom han obviously gillade All Time Low. Så den drömmen kunde ha fått fortsatt lite längre, speciellt när det blev trångt och vi fick ligga ovanpå varandra.

Postat av: Malin

mmmm all time low drömmar!



sv: Hahahah jag vet inte jag har bara fobi för dem, de har alldelles för många ben och usch när de rör på sig hahaha.

2010-12-12, 14:54:47 - URL: http://rooftops.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: