New year and everything

Nyårsafton spenderades i stan under dagen, shoppade alldeles för lite saker för alldeles för mycket pengar. Usch. Inte bättre av att jag har hittat perfekta vårjackan men i princip är pank nu, igen. Det är dock inte akut, det är ju bara januari än. Jag har inte duschat sen förra året..

Funderade på att dra till Åre men vart inget av det, hade ingen lust och är fortfarande lite sjuk. Mamma och Pappa gick bort, ? .. de gick hemifrån alltså, till grannen och firade. Jag och Linda hade vårt eget lilla firande med trerätters middag (räkröremacka minus räkor för mig till förrätt, potatisgratäng och rostbiff till middag och Ben&Jerry's till efterrätt). Så jäääävla gott, är fortfarande proppmätt.



Drack lite bubbel på tolvslaget och gick ut en sväng för att titta på fyrverkerierna.

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: