Lördag kväll



Letat oexistensiell fotoautomat, kört bil (längs hela rådhusgatan, nära döden), (ENDAST två fotgängare och två bilar var hotade) (TACK GUD) (......jag fick inga motorstopp, vilket har varit värsta mardrömmen av att köra inne i stan). Snöstorm, ingen hoppla pålle idag. Istället Oxie, bakning, både kladdkaka och kola, lunch i stan så att man var proppmätt till middagen hemma. This CenturyOn Your Side och Never Shout Never – Harmony. Mysmys.
Postat av: Malin

sv: Haha jag som trodde att katter skulle vara smidiga och smarta, men icke! haha.



Asså jooo, eller jag var utan cola i ett halvår när min magkatarr var som värst, snacka om att jag saknade det! Men det är ju typ koffeinet som inte är bra, tror jag, så det är ju iallafall inte lika illa som om man skulle dricka kaffe. Jag orkar inte hålla mig borta från cola nått mer haha. Jag kan dock inte äta ketchup eller typ krossade tomater, haha, min mage typ dör då. Hehehe världens längsta kommentar. Men liksom kommentarer är alltid najs! :D

2011-01-31, 17:07:20 - URL: http://rooftops.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: