FU

Har lagt till lite nya kategorier etc. Blir iallafall lättare för mig, haha. Har iallafall sett på film idag för ovanlighetens skull, brukar vara för rastlös för sånt. Blev SATC 2, den var.. inte dålig.. Väldigt SATC kan vi säga :) Hann ladda klart The Time Travelers Wife, men den sparar jag till senare. Klockan är ju redan ett, och nu tittar jag på Nitro Circus. Måste sova, har blivit dåligt med det de senaste dagarna.. Tänkte försöka komma upp i hyfsad tid i helgen, så jag hinner få något gjort medan det är ljust. Ah, men.. nu ska jag och kisseungen sova. Hon har hunnit före, men om jag känner henne rätt så kommer hon att vakna om cirka tio minuter och dra en repa i vardagsrummet och nedervåningen, så pass länge så att jag ger upp och somnar, för att sedan när jag vakna ligga ovanpå mig och snusa. Jag tycker om kattungar :) Vi ligger nere i soffan som vanligt. Får se hur länge jag orkar titta på tv. Men.. God natt!

Kisse igår.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: