Tuuuudeluu

Känner mig tvingad att blogga på något vis. Heldag i skolan, naturkunskap, litteraturhistoria, staden & framtiden. Har gått och varit dödstrött hela dagen, och hade inga småpengar så inget kaffe blev det. Innan bussen gick jag på körskolan och skrev upp mig på lite körlektioner, vilket blev i slutet av november och början av december. Det var fulltecknat fram tills dess! Det var jag inte beredd på, så nu kommer det att ta ännu längre tid med det här. Usch, jag har skjutit upp det alldeles för länge. Vill ha körkort innan jag tar studenten i alla fall, får se hur det går haha. Efter det gick jag och Linda på bokhandeln, blev en kalender och post-its, som jag kommer att missbruka. Sen på ICA för lite smågodis, lillördag idag ju!

Idag har jag inte ridit en enda häst, rätt skönt. En blev skodd och har lite ont i fossingarna, och den andra får vilodag och jag ska ut och klippa den nu ikväll om det blir. Men.. bopdidibop. Wololo.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: