Torsdag

Bättre att skriva någonting än ingenting, right?

Idag har jag iallafall smällt till Adam i ansiktet, aimade fel, halvt brytit ihop av trötthet på naturkunskapen, fikat och chillat på kulturhistorian, ätit koooorv, pluggat på körskolan, haft körlektion, köpt hälsofil till min stackars mage, åkt skön buss, gått hem från skön buss i konversera-skor genom halv djupsnö och halv snöstorm, ätit awesome wok tills jag fick ont i magen, chillat framför tv:n med hunden, fixat i stallet, chillat framför tv:n med datorn, attempted plugg men failade.

Ikväll ska jag plugga, istället för att planerat gå och lägga mig tidigt för att undvika extrem trötthet vara uppe till kvart i tolv för att titta på livesändningarna från Olympia, fika lite mer, duscha..........

Anteckna.

Wolololo.

Jag har en finne på hakan.
Postat av: Dinälskling

Jag har blivit nämnd 2 ggr! Helt galet!!!

Jag är en kändis!

Pussipårevicketicke

2010-12-16, 22:11:49 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: