Shululu

Sitter på skolan, kom hit strax innan tolv. Galan igår var okej, paj och sallad, parasitfritt vatten och välkomstdrink. Jag och Erica gick vid halv nio kanske, letade efter buss och åkte ner till centrum där vi gick på hemköp och sen tog annan buss hem till henne. Där blev det kladdkaka, juice och cola framför tv:n, mysfaktor. Hade fått ledigt från mina tre av fyra onsdagslektioner, så jag behövde inte gå upp dötidigt.

Tänkte ta en buss vid kvart i tio, men Mormor kom och hämtade och skjutsade hit mig. Hann inte riktigt till naturkunskapen så försöker få lite plugg gjort här i biblioteket istället. Spotify fungerar inte här, så Youtube it is! Ska iväg och ha körlektion efter två, yihaa. Sen hem och se om det blir något ridet, annars ska jag plugga och städa på rummet. Hoppas Mamma har tvättat mina Clone Wars-lakan så att jag kan bädda med dem! ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: