Hejhejhejhejhejhejhejhej

Jag har legat sjuk och halvdöende sedan juldagen, sån jävla tajming FUCK YEAH. Allt har blivit försummat förstås, det enda jag hade gjort är sovit halva dagen, chillat, druckit nyponsoppa, fastat, druckit tre liter cola, spelat the sims och mått illa. Mår bättre idag, har faktiskt ridit en häst men sen dog jag. Nu sitter jag och repeatar Untangle Me, ska gå ut och fixa hästisar medan middagen blir klar.

Detta har jag försummat under sjukligheten men ska genomföra så fort som möjligt:

  • JULKALENDERN. AMAGAAD. DE BÄSTA ÄR JU KVAR HERRE
  • Drömma om att jag har Sierra Kusterbecks hår
  • Stalka Mr. Today
  • Precis nu släppa ut heestar hej
  • YEAH
  • Hej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: