Rubrik

Naturkunskap och Kultur- och idéhistoria på förmiddagen, första lektionen var bara elektroner, neutroner och protoner. Låter som blaha blaha i mina öron. Andra lektionen var chill, kommer nog bli bra det där, störtskön lärare. Till lunch var det fisksoppa, bojkott sa vi, och åt helgod pizza med gratis dricka. Fränt! På eftermiddagen hade vi kanske 20 minuters samling inför kursen i Pedagogiskt Ledarskap. 30 pers och över hälften var stora, farliga skidelever. De ska jag hålla lektion inför, heja mig! Kursen kommer därför att vara socialt utvecklande för mig hoppas jag, om jag inte dör av nervositet innan, haha.

Nu är jag ombytt och ska koka makaroner tills mor kommer hem, sen ska jag rida mina fina pållehästar. ♥

Postat av: Dowd in da skaj!

FIISRING! :D



Schwupp.. Vet inte vad jag ska skriva så jag tror att jag skiter i att skriva nåt över huvudtaget. Stavas det så förresten? Över huvudtaget? Fan vad weird!

Happ nu är klockan 21.57 och klockan bajssnopp börjar vi skolan igen så nu går jag och bajsar, duschar, borstar tänderna, sköljer med SB12, kissar, "obäddar" sängen, dricker vatten, kollar vad som är på tv, blir uttråkad, hittar en tidning, lägger mig i sängen, spelar schack med gud och sen somnar jag nog efter att jag har funderat på varför mänskligheten finns och vad meningen med livet är.

2010-08-26, 22:00:18 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: