Fredag

Sista dagen innan helgen, rätt okej. Hade två lektioner på morgonen, Kultur- & idehistoria och så första lektionen i Religionskunskap B. Vi är fem stycken totalt, från SPSP och SPKU. Folkskygga borde inte välja den kursen, haha. Den kommer också bli åsum! Sen lite lunch på det, lite Adam på det, läsa fel busstid och sen hem. Har varit iväg på ridplanen och hoppat med Meya, fiiin :') Nu väntar jag på pizza, sen ska Bijanka ridas.

Mina böner besvarades imorse iallafall! Det pissregnade när jag vaknade och jag bara neeeej jag vill ha skinnjackan hata regnjackan.... Och när jag snörat på mig skorna och tittade ut genom dörren hade det slutat regna! Tio minuter senare, precis när jag skulle hoppa på bussen började det regna igen. Tack guuud. Tyckte det var värt att nämna.



Spegeln på skolans toalett är grejen!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: